PurebySO - PurebySafiyyahOsman: PurebysafiyyahOsman Cara Urut Untuk Montok kan Payudara

Tuesday, January 16, 2018

PurebysafiyyahOsman Cara Urut Untuk Montok kan Payudara


Cara Urut Payudara menggunakan BBE oil. 

Seperti yang dijanjikan ini dalah step-step urutan pada breast ye adik-adik..SIla ikut Step by step supaya dapat hasil yang menakjubkan.




Ok ini cara dan step yang saya amalkan. So anda semua boleh follow ya. Bagus untuk lancarkan peredaran darah juga. Konsisten buat anda akan dapat hasil dia.
RALAT : masa step kedua tu, tak perlu letak tangan dibelakang. So guna tangan belah yang sama dgn payudara utk tolak dari bawah ketiak tu menghala ke payudara ya.
Kalau nak check utk breast cancer, baru angkat tangan keatas, dan tangan sebelah lagi tu tekan dari bwah ketiak ke payudara ya. . .
Ok ini cara dan step yang saya amalkan. So anda semua boleh follow ya. Bagus untuk lancarkan peredaran darah juga. Konsisten buat anda akan dapat hasil dia. RALAT : masa step kedua tu, tak perlu letak tangan dibelakang. So guna tangan belah yang sama dgn payudara utk tolak dari bawah ketiak tu menghala ke payudara ya. Kalau nak check utk breast cancer, baru angkat tangan keatas, dan tangan sebelah lagi tu tekan dari bwah ketiak ke payudara ya. . . 👉 Step 1, payudara kiri, bawah hold gna tgn kanan, atas tgn kiri. 👉 Step 2, payudara kanan, bawah hold guna tgn kiri, atas tgn kanan Pusing2 kan payudara. Step 2, payudara kiri, guna tgn kiri juga utk urut dari ketiak hingga payudara kiri. Payudara kanan, gna tgn kanan utk urut dari bawah ketiak hingga ke payudara kanan. 👉 Step 3, payudara kiri, ampu dgn tgn kiri, tgn kanan buat motion mbulat sekeliling payudara. Payudara kanan, ampu dgn tgn kanan, tgn kiri buat motion mbulat sekeliling payudara. 👉 Step 4, ulang step 2. 👉 Step 5, payudara kiri, tgn knan bwah. Tgn kiri atas. Payudara kanan, tgn kiri bwah, tgn kanan atas. . Semoga bermanfaat.
.





A.L.Y.A 
+6019-325.0207 (KLIK Untuk Terus Whatsapp)

FB:https://www.facebook.com/purebysafiyyahosmanMY/
IG: www.instagram.com/kekwa_colors2/ - @kekwa_colors2 
Email: kekwacolors@gmail.com 
Shopee: http://bit.ly/23rmlWX

No comments:

Post a Comment