PurebySO - PurebySafiyyahOsman: Rutin Safiyyah Osman (the Founder)

Thursday, April 7, 2016

Rutin Safiyyah Osman (the Founder)

Rutin saya.
.
Saya ada masalah kulit kering & jeragat. Jerawat cuma naik bila nak period sahaja.
.

  1. Setiap hari saya akan cuci muka dengan sens.dr-y soap.
  2. Kemudian, saya akan spray mist toner pada tapak tangan dan ratakan pada seluruh muka. Anda boleh juga spray toner direct pada muka atau guna cotton ball. Biarkan mist toner meresap pada kulit dalam 2-3minit.
  3. Pakai 1picit face lotion. Ratakan ke seluruh muka. Macam saya dalam 1minit pertama muka akan rasa macam berpeluh,lepas tu baru rasa steady sbb kulit dah serap face lotion.
  4. Heroin face mask saya biasa pakai setiap 2minggu sekali.
  5. Eye serum saya guna setiap hari bila dekat-dekat nak tidur. Bangun esok pagi mata xrasa letih.
  6. Utk lipcare saya guna lipscrub tiap 2minggu 1x,lipbalm guna setiap hari sebelum tidur dan setiap kali nak keluar & lepas makan.

.
P/s : face lotion & mist toner kena goncang dulu sebelum guna. Dan guna sedikit sahaja(ikut direction pada botol). ‪#‎PbySOtestimoni‬
.
Premium quality at affordable prices. Every product is created in small batches and handcrafted in Sungai Petani,My.





A.L.Y.A 
+6019-325.0207
FB: www.facebook.com/kekwacolors
IG: www.instagram.com/kekwa_colors2/ - @kekwa_colors2 
Email: kekwacolors@gmail.com 
Shopee: http://bit.ly/23rmlWX

No comments:

Post a Comment