PurebySO - PurebySafiyyahOsman: Apa itu Shea Butter

Thursday, April 7, 2016

Apa itu Shea Butter

"100% PURE ASLI SHEA BUTTER" adalah krim vitamin A semula jadi. Shea Butter merupakan pelembap yang terbaik, dengan ciri-ciri penyembuhan yang luar biasa untuk kulit. Vitamin A dalam Shea Butter adalah terbukti dapat merawat jerawat kedut, ekzema dan dermatitis. 
Selain itu, Shea Butter krim juga dapat merawat alahan kulit, gigitan serangga, selaran matahari, frostbites, dan beberapa masalah lain kulit. 
Untuk pengetahuan uols Shea Butter adalah pelembap yang sama yang dihasilkan oleh kelenjar sebum pada kulit kita. Kesan biokimia dan fisiologi yang positif menjadikan Shea Butter sanggat bagus dalam penyembuhan luka. Ramai pengguna Shea Butter bersetuju Shea Butter menggalakkan dan mempercepatkan penyembuhan luka.
Kandungan Vitamin E dalam Shea Butter bertindak sebagai anti-penuaan, anti-free radical agent, dan meninggalkan kesan positif ke atas peningkatan peredaran mikro. Dengan meningkatkan peredaran mikro pada kulit, menyebabkan bekalan darah meningkat ke dan dari kulit. 
Kedua, vitamin E bertindak sebagai anti-free radical agent sekali gus membantu dalam mencegah kesan akibat pendedahan kepada matahari dan pencemaran dari alam sekitar.

.A.L.Y.A 
+6019-325.0207
FB: 
https://www.facebook.com/purebySOPutrajaya
IG: www.instagram.com/kekwa_colors2/ - @kekwa_colors2 
Email: kekwacolors@gmail.com 
Shopee: http://bit.ly/23rmlWX

No comments:

Post a Comment