PurebySO - PurebySafiyyahOsman: Jom berkenalan dengan PurebySafiyyahOsman

Thursday, April 7, 2016

Jom berkenalan dengan PurebySafiyyahOsman



Purebysafiyyahosman diasaskan oleh @safiyyahosmann ,anak kelahiran Sungai PetaniKedah.Dan dibantu sepenuhnya oleh suami beliau,Adli Yusop,anak kelahiran Parit Buntar,Perak.
.
Bermula secara kecil-kecilan pada September 2015, sebelum membuka peluang kepada orang ramai untuk menjadi stokist. 2016,Purebysafiyyahosman yang diasaskan oleh Safiyyah Osman mempunyai 39orang stokist diseluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak & termasuk Riau Indonesia.
.

Dibuat sepenuhnya secara homemade & 100% buatan tangan tanpa menggunakan sebarang bahan kimia.Semua bahan yang digunakan adalah natural,100% vegan dan organik serta tiada pewangi tiruan,tiada pewarna tiruan dan tiada paraben serta SLS. Premium kualiti pada harga yang berpatutan.

.

Di Purebysafiyyahosman,kami percaya dengan menjual produk yang bebas dari bahan kimia akan membuatkan orang ramai dapat jalani hidup dengan gembira dan lebih yakin tanpa perlu risau lagi!

.
Oleh itu kami sedaya upaya membuat produk penjagaan diri menggunakan bahan natural dan organik dengan harga yang berpatutan.





A.L.Y.A 
+6019-325.0207
IG: www.instagram.com/kekwa_colors2/ - @kekwa_colors2 
Email: kekwacolors@gmail.com 

No comments:

Post a Comment