PurebySO - PurebySafiyyahOsman: PurebySO: Set Semua Jenis Kulit

Thursday, April 7, 2016

PurebySO: Set Semua Jenis Kulit


Soalan yang biasa i dapat dari customer.

.

Untuk semua masalah kulit kering,T-zone berminyak,kulit berjerawat,anda perlu start dengan 3item ini :
1.Organic raspberry Face Wash -Rm35(sm),Rm39(ss)
2.ESA Lavandula Mist Toner. -Rm35(sm),Rm39(ss)
3.ESA Olea Face Lotion. -Rm28(sm),Rm32(ss)
4.Heroin & Pure Face mask.-Rm25(sm),Rm29(ss)
.
1. Face wash berfungsi untuk merawat masalah kulit yang kusam,kulit tidak sekata,banyak blackhead/whitehead dan jerawat/jeragat.Dapat menyembuhkan luka pada kulit wajah.Berfungsi sebagai antifungus & antibakteria.

Face wash juga mampu menegangkan kulit wajah & menghaluskan kulit.Mampu mengecutkan jerawat.Meredakan kulit yang sensitif/sunburn dan kaya dengan vitamin A & E.
.
Face wash juga sangat bagus untuk menghalang kulit menjadi terlalu kering dan kusam.
.
2. Mist toner bertindak untuk menutup liang pori-pori yang terbuka. Mengecutkan jerawat dan dengan penggunaan yang konsisten parut jerawat akan hilang. Mist toner pure juga berfungsi untuk rawat kulit yang rosak dan kulit y tlalu berminyak.
.
3.ESA Olea face lotion juga dibuat menggunakan menggunakan buah zaitun dan sangat baik untuk melembabkan dan menganjalkan kulit.

ESA Olea Face Lotion berfungsi untuk merawat jerawat y masih bernanah(meredakan kesakitan), merawat luka yang disebabkan oleh kuku/jerawat.

Face lotion pure juga kaya dgn antioksidan dan antifungus serta bakteria. Face lotion ini juga berfungsi untuk mengawal pengeluaran minyak pada kulit.

Mempunyai SPF 25 dan boleh digunakan sebagai cream malam & siang.
.
4.Heroin face mask u boleh pakai seminggu 1-2x sahaja, face mask ni berfungsi untuk tutup liang pori2 dan tarik keluar blackhead,whitehead. Face mask pure juga akan kurangkan merah-merah pada kulit yang jerawat juga akan kecutkan jerawat.



A.L.Y.A 
+6019-325.0207
IG: www.instagram.com/kekwa_colors2/ - @kekwa_colors2 
Email: kekwacolors@gmail.com 

No comments:

Post a Comment